Identitat corporativa/ Pa negre



Branding per a un obrador de pa artesà i ecològic

 

La Identitat corporativa és molt més que un logotip a la porta d’un negoci, fet que sabia molt bé la Verònica, fundadora de Pa negre, quan ens va venir a veure a l’Estudi.

A la primera trobada ens va explicar la idea que tenia per al seu obrador, productes de primera qualitat, artesans, ecològics… era convertir la seva passió per el pa en una idea empresarial, però sobretot en una marca: Pa negre.

La idea ens va encantar des del primer moment, poder participar en la creació del branding d’un negoci de proximitat amb un valor afegit de tendència era emocionant.

Primer de tot i sent conscients del que representa emprendre, ens posem a treballar pensant en tots els suports on s’haurà d’aplicar el logotip i s’executa un llistat del material que haurem de dissenyar per fases segons l’ordre de prioritats, sense que hi falti cap detall. N’estudiem les aplicacions actuals com les d’un futur pròxim, per tal d’aconseguir sempre una imatge unificada que identifiqui a la marca en tots els seus suports: en el rètol de la botiga, la vinilació de l’aparador, la papereria, els segells, les xarxes socials, els cartells…

Quan una marca està ben estudiada, tenint present la seva essència, el seu target i els seus objectius, el resultat final sempre és un èxit.

En aquest sentit, la creació de la identitat de l’obrador ha estat sempre en línia als desitjos de la nostra clienta i tenint present en tot moment el producte en qüestió.

Finalment el resultat, una identitat corporativa senzilla i al mateix temps elegant on producte i logotip s’uneixen creant: Pa negre

 

 

 

 

 

Client:
Pa negre


Tipus de projecte:
Branding / Corporatiu / Gràfic